Amanda - Gårdagen

Hej på er! Igår var det fredag, sista skoldagen innan lovet. Hade franska, matte, fysik och idrott, tyckte faktiskt att dagen gick väldigt fort i jämförelse med många andra dagar. Alla tjejer i min klass hade one piece och var utan smink igår, vilket var jätteskönt.
Efter skolan åkte jag hem och duschade, sen vid fyra gick jag till Melinda. Där var även Amanda och Rebecca. Lite senare kom Linn och alla vi fem började fixa oss till fotbollsavslutningen som var senare på kvällen. Det började klockan sex och slutade vid halv åtta. Hade en jättemysig stund med laget, det var så himla kul.
Hoppas ni alla hade en lika bra fredag som jag hade! Kram

Kommentarer

Skriv din kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är vår&din hemlighet)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0