Amanda - Stockholm

Hej på er! Förlåt för den dåliga uppdateringen. Till mitt försvar har jag faktiskt varit i Stockholm torsdag, fredag, lördag och när jag kom hem på lördagkväll så var jag jättetrött. Jag åkte till Stockholm tillsammans med min familj och Melinda + Melindas familj. Har iallafall haft det jätteroligt, gick på bio och fick även se The Fooo utanför deras studio. Träffande även så galet många underbara foooers, saknar dom redan. 
Just nu sitter jag och kollar på en livestream samtidigt som jag äter hallon. Imorgon är det skola igen, idrott första lektionen vilket jag inte är så taggad till, menmen. Hoppas ni har det bra. Kram
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är vår&din hemlighet)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0