Amanda - Musiktest

1. Vad lyssnar du på just nu? Fall - Ed Sheeran
2. Nämn en låt som gör dig ledsen.  How To Save A Life - The Fray, den är så himla fin
3. Vilken är världens mest störiga låt just nu?  The Fox - Ylvis, dock så lyssnar jag på den ganska ofta
4. Favoritartist, of all time? Timbuktu, har älskat hans musik hur länge som helst
5. Artist du nyligen upptäckt? He Is We

 

6. Bästa kvinnliga röst? Beyonce eller Demi Lovato
7. Bästa manliga röst? Ed Sheeran eller Passenger
8. Vilken musikstil lyssnar du mest på?  Lyssnar på blandad musik
9. Vad lyssnar du på när du vill bli glad? The Fooo - Build A Girl
10. Vad lyssnar du på när du vill lugna ner dig? Justin Bieber - Down To Earth
11. Senaste konserten? Justin's konsert, 22 april

 

12. Vem eller vilka lyssnar du på mest just nu? The Fooo, Oskar Linnros, Timbuktu, Ed Sheeran, Norlie & KKV, The Summer Set
13. Mest hatade bandet/artisten? Tror inte att jag riktigt ''hatar'' någon artist/något band
14. Har du träffat någon känd musiker? Ja
15. Om ja, vem/vilka? Eric Saade, hehehe
16. Senaste låt du hörde på radio/cd etc? Hm, jag vet faktiskt inte
17. Vad tycker du om klassisk musik? Inte riktigt min stil
18. Vad tycker du om countrymusik? Inte riktigt min stil
19. Vad tycker du om death metal? Inte riktigt min stil

 

20. Vilken låt lyssnar du på nu? Best Song Ever - One Direction
21. Lyssnar du på musik på främmande språk? Yes I do
22. Om du var ett instrument, vad skulle du vara? Hahaha vad är detta för fråga? En gitarr tror jag

 

23. Lyssnar du på radio? Bara om jag åker bil med familjen
24. Gillar du Mtv? Brukar inte kolla på det så ofta
25. Gillar du Spotify? Ja det gör jag
26. Vilken låt beskriver dina känslor just nu? Hm, jag vet inte, någon glad låt

 

27. Låt(ar) som beskriver ditt liv?  Ingen aning
28. Hur många låtar har du på din längsta spotifylista? Använder mig nästan aldrig av spotify
29. Vilken känd musiker skulle du gifta dig med om du fick chansen?  Måste jag bara välja en? Svårt val
30. Favoritfilm soundtrack? No ideeea
31. Vad lyssnar dina föräldrar på? Blandat
32. Vad lyssnar du på precis nu? No Diggity VS Thriftshop - Ed Sheeran & Passenger
33. Använder du bandtröjor? Njae
34. Ska du på någon festival nästa sommar? Inte vad jag vet
35. Topp tre favoritband? Kan inte välja en top tre
36. Topp tre mest spelade låtar? No Diggity VS Thriftshop - Ed Sheeran & Passenger, Boomerang - The Summer Set, Talk Dirty - Jason Derulo feat. 2 Chainz
37. Mest överskattade band just nu? Har ingen aning faktiskt
38. Bästa skivan någonsin?
 Oj, kan inte välja en

39. Din första egna skiva? Någon Hits For Kids troligtvis

40. Ditt bästa musikminne? Vet inte

 

41. Hur många låtar har du på din iPod? Har ingen iPod
42. Är du medlem på något musikcommunity? 
43. Vilken låt lyssnar du på just nu?  Pieces - Robin Stjernberg
44. Den bästa låten som någonsin skrivits? Fallskärm - Timbuktu
45. Mest lyssnade album på spotify? Vet inte
46. Vilken blir din nästa konsert? Håkan Hellström med Rebecca
47. Lyssnar dina bästa kompisar på bra musik? Ja det gör de väl
48. Hur många riktiga skivor äger du? Ingen aning

49. Hur många singlar äger du?  Vet inte
50. Vilken låt lyssnar du på just nu? Fridays Are Forever - The Fooo

 

Kommentarer

Skriv din kommentar här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är vår&din hemlighet)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0